İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince, vatandaşların hayatını ve sağlığını tehdit eden uyuşturucu tacirlerine, sokaklarda “torbacı” olarak tabir edilen uyuşturucu satıcılarına ve uyuşturucu bağımlılarına yönelik çalışma başlatıldı.
Geçimini uyuşturucu satışı gibi yasa dışı faaliyetlerle sağlayan gruplar ile çeşitli suçlardan aranan ve kesinleşmiş hapis cezası bulunan şüphelilerin yakalanması amacıyla merkez Bağlar ilçesi Muradiye Mahallesi’nde başta metruk yapılar olmak üzere binaların çatı katları, evler ve ara sokaklarda yaklaşık 300 polisten oluşan ekiplerle “Narko Hançer” adlı uygulama yapıldı.

Uygulamada, 2 cadde ve 16 sokakta durdurulan araçlar arandı.
Aramalarda çok sayıda silah, münferit türde uyuşturucu ve uyarıcı madde ele geçirildi, bazı suçlardan aranan 6, “uyuşturucu ticareti yapmak” suçundan da 3 şüpheli yakalandı.
ETİKETLERUyuşturucuNarkotikDiyarbakır
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
11451 kez okundu
2
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
10099 kez okundu
3
İsveç ve Avrupa için yeni bir dönemin başlangıcı olacak kararlar.
9727 kez okundu
4
Türkiye ve ABD, Stratejik Mekanizma toplantısıyla iş birliğini genişletmeyi hedefliyor
8662 kez okundu
5
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8398 kez okundu