İzmir’in Çeşme ilçesi açıklarında yasa dışı yollarla yurt dışına geçme girişiminde olan 37 düzensiz göçmen, Sahil Güvenlik ekipleri tarafından yakalandı.
Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri önceki gece saat 01.10’da, Çeşme ilçesinde görevli Sahil Güvenlik Mobil Radarı (MORAD-11) tarafından lastik bot içerisinde bir grup düzensiz göçmen olduğunu tespit etti. Bunun üzerine görevlendirilen Sahil Güvenlik Gemisi (TCSG-81) tarafından hareketli lastik bot durduruldu ve içerisinde bulunan 13’ü çocuk 37 düzensiz göçmen yakalandı.
Karaya çıkartılan ve Afganistan uyruklu oldukları belirlenen göçmenler, sağlık kontrolleri ve işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğü Geri Gönderme Merkezine sevk edildi. – İZMİR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
11424 kez okundu
2
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
10071 kez okundu
3
İsveç ve Avrupa için yeni bir dönemin başlangıcı olacak kararlar.
9698 kez okundu
4
Türkiye ve ABD, Stratejik Mekanizma toplantısıyla iş birliğini genişletmeyi hedefliyor
8635 kez okundu
5
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8386 kez okundu